divendres, 26 d’abril de 2013

Les bones intencions són res quan es queden només en intencions. M'havia proposat una mena de dietari, una seguida amb el blog per tal de posar ordre, escriure sempre ajuda a posar en ordre, però el temps no ho permet, el temps meu que se'n va en no-sé-quines-coses, però se'n va. A falta de temps, bo és enllaçar altres coses. I hui a Naucher es parla d'eixe novel·lot que és NOSOTROS LOS AHOGADOS, i sobre el que vaig escriure de refiló per al primer número de la revista Lletraferit. Quan tinga temps, ja parlaré del llibre i de com m'aplegà i aplegà a altres. Però ara, els deixe amb el text meu que aparegué a la revista, i a l'entrevista a Carsten Jensen que va fer l'amic Miralles. 

- Les ombres en la mirada, el meu text per al Lletraferit 01, juny de 2012. 
- L'entrevista de Miralles a Carsten Jensen, per al mateix Lletraferit: ací en castellà i ací en anglés.